İptaller ve Değişiklikler

İptaller

Çoğu durumda, yerine getirme süreci çoğu sipariş için hemen başladığından bir siparişi verdikten sonra iptal etmek mümkün değildir (teslimat süresi olan ürünler gibi istisnalar geçerlidir).

Siparişinizi iptal etmeyi denemek isterseniz:

  1. Yardım Merkezimizi ziyaret edin (bir sayfayı geri tıklayarak) ve bazı hızlı etkileşimli soruları yanıtlayın.

Siparişinizi iptal etmeniz mümkünse, perakendeci size bunu yapabildiklerini bildirecektir. İptal edemiyorlarsa, örneğin siparişiniz zaten gönderilmişse, teslimatı beklemeniz ve aşağıdaki bilgileri kullanarak malları iade etmeniz gerekir.

İadeler, İadeler ve Değişimler SSS.



Değişiklikler

Bazı durumlarda, yalnızca bir perakendeci tarafından henüz onaylanmadıysa veya gönderilmediyse, siparişinizde temel değişiklikler yapmak mümkün olabilir. Temel değişiklikler, bir öğenin boyutunu veya rengini değiştirmeyi veya bir teslimat adresinde küçük bir güncelleme yapmayı içerir. Değerin farklı olduğu bir ürünü diğerine değiştirmek veya teslimat adresini tamamen bir adresten diğerine değiştirmek mümkün değildir.

Siparişinizi değiştirmeyi denemek isterseniz

  1. Yardım Merkezimizi ziyaret edin (bir sayfayı geri tıklayarak) ve bazı hızlı etkileşimli soruları yanıtlayın.

Siparişinizi değiştiremiyorlarsa, örneğin siparişiniz zaten gönderilmişse, teslimatı beklemeniz ve İadeler, Geri Ödemeler ve Değişimler SSS bölümündeki bilgileri kullanarak malları iade etmeniz gerekir.

Girdiğiniz teslimat adresi yanlışsa ve güncelleyemediyseniz, lütfen daha fazla bilgi için burayı tıklayın.