Siparişiniz henüz elinize ulaşmadıysa lütfen teslimat bilgilerinizi kontrol edin:
- Tahmini teslimat tarihleri için gönderim onayı e-postanız kontrol ediliyor.
- Sağlanan teslimat adresinin doğru olduğundan emin olmak için gönderim onayı e-postanızı kontrol edin.
- Siparişiniz takip edilen bir teslimat hizmeti kullanılarak gönderildiyse, kargo e-postalarınızı kontrol edin, takip portalımızdaki bağlantıya tıklayın ve teslimat durumunu kontrol edin.
Siparişinizin tahmini teslim tarihi geçtiyse ve öğenizi hala almadıysanız, lütfen onları bilgilendirmek için perakendeciyle iletişime geçin.
En iyi ipuçları: Perakendeciyle iletişime geçmeden önce bir komşunuzla veya yerel teslimat ofisinizle görüşmenizi öneririz. Bazı ülkelerde, paket yerel posta hizmetlerine teslim edildikten sonra, yerel bir toplama noktasından almanız gerekebilir.
Satıcıyla iletişime geçmek için:
- Etkileşimli Yardım Merkezimizi ziyaret edin (bir sayfayı geri tıklayarak) ve satıcıya doğrudan mesaj göndermek için bazı hızlı soruları yanıtlayın veya
- Fruugo Hesabınıza giriş yapın, siparişlerinizi görüntüleyin ve doğrudan perakendeciye bir mesaj göndermek için "Sipariş sorgusunu yükselt" i tıklayın.
Perakendecilerimizin 48 saat içinde size cevap vermesini bekliyoruz. Lütfen geciken veya eksik siparişleri makul bir süre içinde perakendeciye bildirin.
Bir gönderim onay e-postam yoksa ne olur?
Siparişinizin henüz gönderilmemiş olması mümkündür, sipariş onayı e-postanızdaki tahmini gönderim tarihi geçtiyse, perakendeciyle iletişime geçmek ve gönderinizin durumunu öğrenmek için lütfen etkileşimli Yardım Merkezimizi kullanın veya Fruugo hesabınızda oturum açın.
Check-out yaptıktan sonra Fruugo'dan herhangi bir e-posta almadıysanız, ödeme sırasında yanlışlıkla yanlış bir e-posta adresi girmiş olabilirsiniz, lütfen bu sorunu çözmeniz için ihtiyacınız olan yardım konusunda size rehberlik edecek etkileşimli Yardım Merkezimizi kullanın.
Ödeme sırasında yanlış veya eksik teslimat adresi girdiysem ne olur?
Başarılı teslimat için eksiksiz ve doğru adres çok önemlidir. Eksik veya hatalı bir adres, ya önemli gecikmelere, paketin göndericiye iade edilmesine ya da parselin kayıp olarak kabul edilmesine neden olacaktır. Kurye ile düzeltip düzeltemeyeceklerini görmek için satıcıya Yardım Merkezimizi kullanarak veya Fruugo hesabınız aracılığıyla mümkün olan en kısa sürede doğru bilgilerle mesaj gönderin.
Maalesef, yanlış veya eksik bir adres girerseniz kaybolan bir paket için sorumluluk kabul edemiyoruz ve bu durumda size geri ödeme yapılmayacaktır.
Verdiğiniz adres, adresiniz olmasa da hala geçerliyse: Paket bu adrese teslim edilebilir ve malları geri almak sizin sorumluluğunuzdadır.
Bu durumda ve bir perakendecinin mallarınızı doğru adrese göndermekten memnun olduğu durumlarda, masrafları size ait olacaktır. Bir perakendecinin ürünleri yeniden göndermemesi durumunda, malların bedeli size iade edilecektir.