Ödeme sırasında girdiğiniz e-posta adresine aşağıdaki e-postaları gönderiyoruz:
- "Teşekkür E-postası" sipariş edin – bu e-posta, siparişinizin alındığını onaylamak ve sipariş referans numarasını sağlamak için derhal gönderilir.
- Sipariş "Onay" e-postası – bu e-posta, perakendeci (ler) siparişinizi kabul edebileceklerini onayladığında ve teslimat süreci başladığında gönderilir. Pazarımızdaki farklı perakendecilerden satın aldıysanız, siparişin her bölümü için ayrı onaylar alacaksınız.
- Sipariş "Gönderildi" e-postası – bu e-posta, perakendeciler ürünlerinizi gönderdiğinde gönderilir. Pazarımızdaki farklı perakendecilerden satın aldıysanız, siparişin her bölümü için ayrı gönderi bildirimleri alacaksınız.
- "Gönderim güncellemesi" e-postası – bu e-posta, gönderi takip bilgilerinizin ayrıntılarını içerir. Yalnızca takip edilen bir hizmetle gönderilen siparişler için gönderildiğini, standart bir hizmet seçtiyseniz gönderi güncellemesi almayacağınızı unutmayın.
Ödeme sırasında yanlışlıkla geçersiz / yanlış ayrıntı girme olasılığını sınırlamak için e-posta doğrulama kontrollerimiz olsa da, hatalar yapılır ve ilk e-postayı almadıysanız bu gerçekleşmiş olabilir.
Size şunları öneriyoruz:
- E-postalarınızdaki spam veya önemsiz klasörünüzü kontrol edin.
- Sosyal ve Promosyonlar sekmelerinizi kontrol edin (yalnızca Gmail).
- Ardından adres defterinize veya güvenli listenize no-reply@fruugo.com adresini ekleyin.
Yine de Teşekkür E-postasını bulamıyorsanız:
Lütfen etkileşimli Yardım Merkezimizi ziyaret edin (bir sayfayı geri tıklayarak) ve Müşteri Hizmetleri ekibimizden biraz yardım almak için bazı hızlı soruları yanıtlayın. İlk siparişin başarısız olduğu sonucuna varmanıza yardım edene kadar başka bir sipariş vermeyi denemeyin.