Fruugo Üçüncü Taraf Yasal Şikayet Politikası

Bu Politika, Fruugo platformlarının veya Fruugo hizmetlerinin Fruugo perakendecileri tarafından kötüye kullanılması iddiasıyla ilgili üçüncü şahıslar ("siz") tarafından yapılan şikayetler, bildirimler ve diğer iletişimler ("şikayetler") için geçerlidir. Politika, Kullanım Koşullarımız ("KK") ve Gizlilik Politikamız ile birlikte okunmalıdır. Bize bir şikayet gönderirken (her ne şekilde olursa olsun), bu Politikaya bağlı kalmayı kabul ediyor ve onaylıyorsunuz.

Kullanım Koşullarında belirtildiği gibi, Fruugo'da gösterilen tüm ürünler bağımsız perakendeciler tarafından satılmaktadır. Biz ürünlerin ne alıcısı ne de satıcısıyız. Platformu sağlıyoruz ve perakendecilerin ticari temsilcisi olarak hareket ederek perakendecilerin ve müşterilerin işlemleri tamamlamasını sağlıyoruz. Bir ürünün satışının tamamlanmasıyla oluşturulan bir sözleşme, yalnızca müşteri ve perakendeci arasında yapılır. Bu tür bir sözleşmeye taraf değiliz ve bundan kaynaklanan veya bununla bağlantılı olarak herhangi bir sorumluluk üstlenmiyoruz. İlgili ürünleri işlemeyiz, doğrulamayız veya başka bir şekilde görmeyiz ve yerine getirme hizmeti vermeyiz.

Bununla birlikte, saygın bir çevrimiçi perakende acentesi olarak yasal şikayetleri ciddiye alıyoruz. Pazarımızın bütünlüğü, işimiz ve tüm ortaklarımız için son derece önemlidir. Bu nedenle, herhangi bir Fruugo satıcısının aşağıdaki iddialarıyla ilgili üçüncü taraf şikayetleri için geçerli olan (bunlarla sınırlı olmamak üzere) bu Politikayı uyguladık:

• fikri mülkiyet haklarının ihlali;
• sözleşme düzenlemelerinin ihlali;
• düzenleyici konular ve diğer yasal görevler; ve
• sözleşme dışı ve kanuni olmayan yasal görevlerin diğer ihlalleri, örn. haksız fiil veya hakkaniyette.

1. Bildirim

Tüm Fikri Mülkiyet Şikayetleri, aşağıdaki özel raporlama formları aracılığıyla Hukuk Ekibimize iletilmelidir. Bu, şikayetinizin derhal dikkate alınmasını sağlamaya yardımcı olacaktır. Fruugo, doğru form aracılığıyla gönderilmeyen bir şikayete yanıt vermeme hakkını saklı tutar ve aşağıdaki Bölüm 4'te belirtilen zaman çizelgesi, bu Bölüm'ü ihlal ederek bize gönderilen herhangi bir şikayet için geçerli olmayacaktır 1. Lütfen endişelerinizi bildirdiğinizden emin olun. aşağıdaki uygun form aracılığıyla Fruugo'ya:

Hak sahibi olarak iddia edilen bir ihlali bildirmek için lütfen aşağıdaki formu kullanın:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfB5xSSKqcgFH1zmMdteLLw8z1zcWWCS7p_ezl-HxMCkAkklQ/viewform

Bir hak sahibi adına hareket eden bir temsilci olarak iddia edilen bir ihlal iddiasını bildirmek için lütfen aşağıdaki formu kullanın:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc1Ss8m2RlUD-IripCtKpFM44r3HIzmU-IHYlJzIwgqhv6ySQ/viewform

Bir Hükümet veya Düzenleyici kurum adına bir ihlali bildirmek için lütfen aşağıdaki formu kullanın:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe9_m_8kjyobFrSQsT67iNTjUJCgr76jQ_aY0qaZXUgadIBKw/viewform

2. Şikayetin içeriği

Şikayetiniz, bizim ve etkilenen perakendecilerin şikayeti anlaması ve şikayeti yasal olarak kanıtlaması için makul ölçüde gerekli tüm bilgi ve kanıtları içermelidir. Bununla, şikayetin (en azından) geçerli yasal haklar, gerekçeler ve / veya sorumluluklar ve dayanılan herhangi bir mevzuatın net bir açıklamasını içermesi gerektiğini kastediyoruz; yasal bir ihlal olduğu yönündeki iddianızı makul ölçüde destekleyen gerçekler; ihlalde bulunduğu iddia edilen ürünlere bağlantılar dahil olmak üzere Fruugo'daki listeleme (ler) ile ilgili bilgiler; uygun olduğu yerlerde ticari marka numaraları; Etkilenen yargı bölgeleri ve şikayetinizle mümkün olduğunca verimli bir şekilde ilgilenmemize yardımcı olacak diğer ilgili bilgiler.

Şikayetinizle ilgilenmemizi geciktireceğinden, lütfen aşırı, alakasız ve / veya net olmayan belge veya bilgi vermeyin. Açık olmayan veya gereksiz bir şekilde uzun olan herhangi bir şikayeti reddetme hakkımızı saklı tutarız (kılavuz olarak açıklama 3 A4 sayfasından uzun olmamalıdır (bu sınır kanıtlar hariçtir)).

Hukuk Ekibimiz yalnızca İngiltere'deki merkez ofisimizde bulunduğundan, bize sağlanan tüm bilgi ve belgeler İngilizce olmalıdır veya İngilizce'ye çevrilmelidir.

Siz Politikanın bu bölümüne uyuncaya kadar herhangi bir işlem yapmama hakkımızı saklı tutuyoruz.

3. Bize sağlanan bilgiler

Fruugo'da perakendeciler adına bir platform ve ticari temsilci olarak pozisyonumuzda, bir perakendeciyi etkileyen bir şikayetin ayrıntılarını o perakendeciye iletmek zorundayız. Bir şikayette bulunurken, bunu yapmamıza ve bu amaç için gerekli olan kişisel verilerin işlenmesine izin vermiş olursunuz.

Bir şikayette bulunmanızın bir sonucu olarak, şikayeti tartışmak veya itiraz etmek isteyebilecek etkilenen perakendeciler tarafından sizinle iletişime geçilebileceğini kabul etmektesiniz. İlgili perakendeci (ler) ile yapıcı ve iyi niyetle ilişki kuracağınızı ve ilgili tartışma veya anlaşmazlığın sonucunu derhal bize bildireceğinizi kabul edersiniz. Ayrıca Fruugo'nun, bu tür tartışmalardan veya anlaşmazlıklardan kaynaklanan veya bunlarla bağlantılı herhangi bir yasal veya mali sonuçtan veya size neden olan herhangi bir zarardan sorumlu olmayacağını da kabul edersiniz.

4. Zaman çizelgeleri

Şikayete ilk yanıtımızı üç iş günü içinde vermeye çalışıyoruz, ancak bu zaman çizelgesini önceden bildirimde bulunmaksızın değiştirme hakkımızı saklı tutuyoruz. Hukuk Ekibimiz sınırlı kaynaklara sahiptir ve özellikle yoğun dönemlerde öncelik vermelidir.

Sizinle daha sonra yapılacak herhangi bir iletişimle ilgili olarak, Hukuk Ekibimizin kapasitesini ve en acil şikayetleri önceliklendirme ihtiyacını dikkate alarak makul olarak mümkün olan en kısa sürede yanıt vereceğiz.

Şikayetinizin acil olduğunu düşünüyorsanız, lütfen bunu şikayetinize açıkça işaretleyin ve bunun nedenlerinin bir açıklamasını ekleyin (örneğin, genel halk için ciddi bir zarar riski varsa).

5. Cevabımız

Bu Politikaya uymanız koşuluyla, hem yasal olarak gerekçelendirildiğini hem de şartlar altında gerekli olduğunu düşündüğümüz her türlü işlemi makul bir süre içinde alacağız. Yanıtımız, bazı veya tüm yargı alanlarındaki ilgili listelerin askıya alınmasını veya kaldırılmasını içerebilir, sorunu perakendecilere bildirebilir, sorunu çözmek için sizinle ilgili perakendecilerle bağlantı kurabilir. ve / veya yapılan işlemle ilgili olarak sizi güncellemek.

Bu tür herhangi bir işlem, tamamen kendi takdirimize bağlı olarak gerçekleştirilecektir ve sadece bize bir şikayet göndermenizin bir sonucu olarak herhangi bir işlem yapma yükümlülüğümüz bulunmamaktadır. Yaptığımız herhangi bir eylemin herhangi bir sonuca ulaşmada geçici veya kalıcı olarak etkili olacağını beyan veya garanti etmiyoruz ve bunun etkinliğini ve / veya uyumluluğunu sürekli olarak izlemek veya başka bir şekilde kontrol etmek zorunda olmayacağız. yapabileceğimiz herhangi bir işlem.

Ayrıca, ilgili şikayetin yasal dayanağının Bölüm 2 uyarınca veya başka bir şekilde doğrulanmadığı durumlarda, ürün listelemelerini ve / veya perakendecileri size bildirimde bulunmaksızın eski durumuna getirme hakkını saklı tutarız.

6. Genel

Bu Politika İngiliz kanunlarına tabidir ve bu Politika ve Politika ile ilgili haklar ve yükümlülükler (herhangi bir sözleşme dışı haklar dahil olmak üzere) ile ilgili herhangi bir ihtilafla ilgili olarak İngiltere ve Galler mahkemelerinin münhasır yargı yetkisini geri alınamaz şekilde veya yükümlülükler). Yetkili bir mahkeme tarafından Politikanın herhangi bir unsurunun geçersiz veya uygulanamaz olduğu tespit edilirse, yine de mahkemenin Tarafların Politika kapsamındaki niyetlerini yürürlüğe koymak için çaba göstermesi gerektiğini ve Politikanın geri kalan unsurlarının geçerli kalacağını kabul edersiniz. tam güç ve etki.